2

گھر میں دو منہ والا سانپ دیکھ کر خاتون کے ہوش اڑ گئے –

فلوریڈا: امریکی ریاست فلوریڈا کے ایک علاقے میں ایک خاتون کے ہوش اس وقت اڑ گئے جب انھوں نے اپنے گھر میں دو منہ والا سانپ رینگتے دیکھ لیا۔

تفصیلات کے مطابق فلوریڈا کے علاقے پام ہاربر میں ایک گھر میں دو منہ والا نایاب سانپ دیکھ کر خاتون خانہ گھبرا گئیں، خاتون کی بچی کا کہنا تھا کہ یہ سانپ اس کی بلی گھسیٹ کر لائی ہے۔

فلوریڈا کے جنگلی حیات کے حکام نے بھی کہا ہے کہ پام ہاربر کے ایک گھر پر ایک غیر معمولی سانپ دیکھا گیا ہے جس کے دو سر ہیں۔

کے روجرز نامی خاتون نے مقامی میڈیا کو بتایا کہ ان کی بیٹی کی اولیو نامی بلی ایک سانپ لیونگ روم میں لائی، جب ہم نے اسے بلی سے بچا لیا تو معلوم ہوا کہ اس کے دو سر ہیں۔

خاتون کا کہنا تھا کہ پہلے تو انھوں نے بیٹی کی بات کا یقین نہیں کیا لیکن جب خود دیکھ لیا تو ان کی چیخ نکل گئی، پھر جب میں نے دیکھا کہ وہ دو منہ والا سانپ ہے تو حیران رہ گئی کیوں کہ اس سے قبل ایسی چیز میں نے کبھی نہیں دیکھی تھی۔

فلوریڈا وائلڈ لائف کا کہنا تھا کہ سانپ سیاہ ریسر (racer) تھا، جسے اب ایک ریسرچ انسٹی ٹیوٹ لے جایا گیا ہے۔دو سروں والا یہ سانپ غیر معمولی ہوتا ہے، تاہم یہ ایمبریو (جنین بننے) کے دوران ایک ہی بیضے سے پیدا ہونے والے جڑواں سانپوں کے جدا نہ ہو سکنے کی وجہ سے بنتے ہیں۔

اس کے سر الگ الگ بن جاتے ہیں لیکن باقی جسم جدا نہیں ہو پاتا، اور یوں دو سروں والا سانپ بن جاتا ہے۔ دونوں سروں کی زبان حرکت کرتی ہے لیکن ایک ساتھ، ایک سمت میں نہیں۔ یہ دو الگ دماغ ہوتے ہیں اس لیے مختلف فیصلہ کر جاتے ہیں اور اسی سبب یہ جنگل میں زندہ نہیں رہ پاتے۔

Comments

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں